11/24/2005

Start: (IK) Start (dags för F5-våndan)

Ja ja, hemma, uppklädd och fin - men ingenstans att ta vägen.

Tänker kasta mig - med huvudet före - rätt in i F5 spektaklet. Det finns ingent njutbart i detta. När jag ändå inte får se någonting så skulle det vara skönt att ha något vettigt att göra. Det har jag inte.... alltså blir det två timmar framför datorn och trycka F5. Bläh!

Startelvan ser bra ut och är den förväntade försöker få min själv att skratta åt roliga norska namn... men äh - F5 här kommer jag

I ett försök till att villa bort hjärnan med något annat så märker jag följande:

Vi startar mot Start, mittenmatcherna är mot Midtjylland... betyder det att Vålerenga är slut?


F5F5F5 från S T I L L B I L D

1 kommentar:

Studiomannen sa...

Säger ett enkelt grattis till Bajen. Kan inte säga att Blåvitt startat Royal League lysande. Och - ursäkta för bloggreklamen. Tryck in pekpinnen i ögat om det händer igen.

Fast jag kan inte låta bli att undra hur schizofrent det är att vara Bajare. Inte fan hinner man med fotboll, hockey, bandy, speedway, handboll, andersson, pettersson, lundström och jag varje jävla dag? Låter jobbigt.