11/14/2005

Moldemannen till Bajen?

Medan jag satt och självplågade mig själv till Fotbollsgalan dök det upp en liten sak i huvudet mitt:

En fotbollsgalen vän från just Molde (och Moldesupporter), hävdar att Marcus Andreasson är på gång till Bajen (eller ur vännens mun: Han är redan klar för Bajen!).

Trovärdigt eller ej - vetefan. Men för er som vill läsa mer om spelaren hoppar så klart in här...

Men man kanske bör ta detta med en nypa salt. Jag kan ha hallucinerat fram vad som helst för att fly från denna bistra TV-verklighet

2 kommentarer:

...grönvita sidan upp! sa...

tapirk: Jadu, det blir väl till att kolla upp lite sajter i vårt västra grannland igen då... men om det skulle stämma och Saarenpää blir kvar börjar vi få väldigt gott om backar...

Max ut på kanten igen? Eller ut ur Sverige? Vem vet...

Moldefansens forum verkar det inte finnas någon info i alla fall...

Patric sa...

Ja, jag får kolla med vännen från västr om det verkligen stämmer. Det var bara så oväntat från hållet ryktet kom...

Snart har Molde kvalat klart - kanske bringas det klarhet då?