11/14/2005

Brains

Spenderade några dagar i Wales nyligen och drabbades av fotbollens antites - åtminstone när det kommer till supportrar - rugbyn. Trots att det gick att läsa i Walesarna ögon att denna match måste dom vinna (mot Fiji) så var dom trevliga och hotade mig inte en enda gång trots att min okunskap klart och tydligt lös igenom. Fattar inte att dom kan ha kul när dom inte hatar - mycket ofotbollsaktigt.

Roligast var nog ändå att huvudsponsorn till Wales. Ett ölbryggeri vid namn Brains - snacka om falsk marknadsföring. Det var inte resultatet hos mig!

Fotbollsgala i kväll - inte för att jag bryr mig nämnvärt. Sexchocken är en bar axel och allt annat som du behöver veta läser du på ...grönvita. En klart mer ambitiös blogg än denna - men denna blogg är ialla fall oftast vad den heter.

Hammarbyfotboll denna vecka: glöm inte genrepet inför Royal League mot Väsby United. Gratis och klockan 18.00 på onsdag.

1 kommentar:

Patric sa...

När jag tänker efter så är namnet på bryggeriet lika motsägelsefullt som om det skulle funnits ett tequila märke som hette "Smaskig".