11/29/2005

En dag på jobbet...

Grönvita har nog rätt, jag övertolkade nog det som ordföranden skrev. Men det som står där går inte att komma ifrån. Syftningsfel - hoppas det.

Det finns två klassiska inlägg på Söderstadions forum idag

Det klassiska i dessa två inlägg är att det faktiskt finns personer som bryter sig ur mallen över den genomsnittlige forumbeöksaren. Det är kul att sådana personer faktiskt försöker ha små kampanjer över internetforum. Det är tydligen OK att, trots att man står spelare nära, hänga runt på forum och baktala samma person(er) för att nå någon sorts egen vinning.

I går hade jag lagt ut flera inlägg som enkelt pekade ut. Ny dag, nya bud:

Lite jobb får ni allt göra själv...

Undrar om han/hon gör detta som en del av jobbet eller som en del av fikapausen??

3 kommentarer:

Anonym sa...

StillBild du e grym! Eller ska jag kalla dig Patric med c. Såg originalet på Metró för några dagar sedan.

Patric sa...

Eftersom jag inte vet vem du är så får du kalla mig vad du vill. Gertrud är inte ens något jag bangar för...

Patric sa...

Orginalet som i Patric eller som i Bild?