8/11/2005

Årets publikrekord på Årsta?

Vet inte om det stämmer men många var vi som trotsade regnet och molnen för att få en snabb blick på de båda nykomlingarna.

Joakim Jensen, ja vad ska man säga. Personligen tycker jag att det är lättare att risa eller rosa en offensiv spelare.
Gjorden han mål? Spelade han fram? Ja/Nej Bra/Dålig
Jensen kändes stabil och gjorde inte någon vare sig besviken eller överentusiastisk. Stabil tror jag dagens J.Jensen ord.

Den lille Kiwin då, ja lite samma där. Det ÄR svårt, alla backar som inte gör bort sig grovt känns mer eller mindre stabila. Jag skall försöka se lite mer träningar och lovar att försöka tänka till när det gäller mina intryck. Men va tusan, kan vara en slamkrypare som skulle kunna vara den där opolerade pärlan som förvandlas till - - - svan?
Han var inte särkilt liten förresten

Det skall bli spännande att se de båda i en match – kanske kan vi få se dom i träningsmatchen mot GIF Sundsvall den kommande onsdagen. Om nu matchen blir av då.

Annars så var dagens höjdpunkter två:

PFO hade en drös otroliga bollträffar som satt som strutar bakom Ante Covic.

Lasse E verkade gilla att det var många träningsbesökare. Under tvåmålsspelet så gjorde han sitt bästa att få igång den sura (som i blöta) åskådarskaran. "Jubla då, det blev mål!"

Förresten så såg jag Klebér idag - inte i träningen med dom andra, utan slåendes inlägg med naprapaten. Han verkade inte gå sönder av det i alla fall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla TAPIRK. Det heter inte "det faktumet" och dina särskrivningar är inte roliga de heller.

Patric sa...

Njae, det håller jag med om - båda alltså.

Men jag hävdar rätten att få skriva snabbt och fel...
och sen gå in och rätta allt eftersom.

Men det är fint att du är så snäll och mjuk i ditt tilltal

Patric sa...

äh!

så farligt var det inte med särskrivningarna just här. Det är annars en av mina starkaste sidor i kombination med överanvändandet av ordet "så".

Ser fram emot din återkommande besök - alla behöver en ordpolis

Anonym sa...

Vilken form av ordet "så" avser du? I formen av det demostrativa pronomet eller som konjunktion?

Anonym sa...

Jag går sen flera år tillbaka på en avgiftning för att minska antalet "så". Det går inget vidare.

Tänk, det här med bloggar måste vara rena julafton/mardrömmen för rikets alla ordpoliser. Stackarna har väl mer eller mindre gett upp på forum.