8/23/2005

Eric Fischbein

Efter många timmars bilresa tillsammans med mina Bajenvänner så lyckades "bilen" konstatera följande:

-> Eric Fischbein ser inte ut som en sån där klassisk fotbollspelare utan han är yvig, trippar och ser emellanåt helt bakvänd ut.

-> Eric Fiscbein är en nog en otroligt jobbig j*vel att få emot sig. Ettrig och bara så där rakt igenom jobbig.
... som en fotbollskamrat jag hade som efter ett tungt träningsläger och en ännu tyngre avslutande fest. "Kamraten" höll mig vaken i en oändlighet. På väg hem i bussen från södra europa var han så "på" att han höll mig vaken i nästan sex timmar bara genom att stoppa upp sugrör i min näsa varje gång jag var nära och somna
... ungefär så jobbig tror jag Fisch är att möta.

-> Eric Fischbein ser ut som någon från klacken som smugit sig in i laget - han är så otroligt glad över att bara vara där så att det spritter i kroppen på honom. Han vet knappt vart han skall ta vägen. Coooooolt

Fisken behöver en egen ramsa:
"Fisken rensar Glenn i Göteborg"

Just det en sak till - Björn "freaking" Runström. Snart är jag lika kär i honom som bloggaren på Junivallen

Inga kommentarer: