8/19/2005

Bizarro-fredagen

Var ju nere på Årsta för att spana in Klebér och Tony - jag vill ju åtminstone själv bestämma mig för vad jag tycker. Men 50% av ovanstående var inte kvar i Sverige. Så Klebér fick en eget specialstudie.

Vet inte om jag törs säga det här men, Klebér känns bra. Kraftful, distinkt och massa andra klyschor som passar in på en bra back. Som om man förpassats in i ett parallellt universum. Där jag gillar Klebér och Bajen värvar Paulinho...

Och dagen är inte slut ännu - vad kan mer hända? Bajen får en ny arena, mera nyförvärv och jag blir snygg och attraktiv!

Presskonferens under eftermiddagen - utgår från att det gäller att ta bilder på Paulinho i grönvit tröja.

Men i den parallella världen är fortfarande dagen lång. Jag sätter mig ner - lyssnar och väntar.

Eskils frisyr har nog lämnat landet för nya äventyr... Undrar om vi ses igen?

1 kommentar:

Patric sa...

Har både sett och blivit poängterad för att det står kraftful (och inte kraftfull). Vetefan om inte kraftful ändå är rätt ord?