9/22/2005

Stilltje och trist

Så är läget just nu, UEFA finns inom räckhåll men känns ändå inte rimligt. Det som kan vara rimligt är Royal League-spel till hösten. Men beroende på hur jag sovit under natten verkar min "känsla" för RL förändras.
Sovit bra: Fan det skulle ju inte vara fel att dicka några öl och kolla på fotboll nere i Köenhamn i november...
Sovit mindre bra: Hur kul är det att se Bajen möta Haugesund i femton minus och snöstorm

...jag vacklar, helt enkelt...

0-0 mot Sundsvall och Elfsborg tar bort en hel del av glädjen, det jag som mest går och funderar på i dessa dagar är om Björne är I bajen nästa år eller ej eller om det någonsin släpper för PPA så att han kan göra det där hattricket som han går och bär på.

Skall försöka ta mig till träningen i morgon så att man åtminstone kan bygga upp lite adrenalin inför måndagens match mot Assarna - det är såsong kvar men vinner inte Bajen på måndag så är den väl mer eller mindre avgjord.

Visst är det irriterande när jobbet inkräktar på ens livsviktiga och centrala behov som går under benämningen "fritid"

Inga kommentarer: