10/30/2005

Lugnet före lugnet

Stillhet borde vara något en blogg som vill vara en STILLBILD borde gilla, men det finns gränser.

Tyvärr så finns det inte mycket att göra åt detta i och med att grabbarna i laget nu kommer att få en välbehövlig vila i flera dagar i sträck. På måndag tränar Bajen på förmiddagen sen så har de ledigt resten av veckan.

Vad gör man då? Jo man bänkar sig framför TV:n i eftermiddag (närmare bestämt kl 17.00) och börjar scouta motståndarna i Royal League. Då spelar nämligen Midtjylland mot Köpenhamn...

Vi återkommer med våra reflektioner senare i kväll.

Royal League då?

Så vitt STILLBILD erfar så kommer den att dra igång mot slutet av november och spela två matcher i november och två i december.

Men på måndag så skall spelschemat läggas ut och då får vi väl saker och ting "på papper".

Därefter kommer STILLBILD ge sin version av de perfekta vinterfotbollsresorna...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inget att göra - lugnet efter lugnet och annat skit. Jag tycker du ska dra på dig paltorna och ta en promenad till globen och kolla in ett gäng hängivna Bajare på is och läktare.
Gör det nu så hinner du till matchstart 16.00 och du får en mindre lugn stund och kommer närmare RL än du kunde ana.
Typ tiden går fort när man har roligt med kompisar - men du håller väl på Brynås i hokki.

Patric sa...

Jag förstår att du är så arg på mig när jag alltid varit så taskig mot dig (?). Jag brukar gå på Bajen i även i hockey - inte idag.

Det var tyvärr länge sedan jag tyckte hovckey va kul. Tror att det hänger ihop med 100 matcher per år + slutspel. När jag går på hockey är det mest för att sponsra Bajen hockey.

Patric sa...

Ok, nu har jag sett att det var ett inklistrat massinlägg... men man blir ju sur när någon kallar en för Brynäsare - jag gillar inte ens speedway