10/31/2005

I väntan på vadå?

1. Var är Royal League lottningen?

Visst är det lite tragiskt att man faktiskt sitter och väntar på om Bajen skall spela i Oslo i november eller december. 24 november drar det igång!

2. Arenabeslutet?

När man trode att allt konstigt var sagt så verkar det (så här timmarna innan) som om jättebubblan-Orvar-till-fotbollsarena blir det som politikerna väljer att lägga sina röster på. Bizarro-Py.

3. Att sansen skall komma tillbaka?

Det finns faktiskt människor som gärna skulle se Jörgen Petterson i Bajen. Jag skulle helst av allt se honom på en expertsoffa bredvid Djurgårds-/Blåvitts-/ManUs-/osv-Televinken. Bara i sajberspejs kan JP vara en bra värvning. Näe! Inte ens där - bara på internetforum!

F*n jag skulle hellre se honom naken än i Bajen.

Hmm... nu var den här natten förstörd. Det blir till att sova med öppna ögon. För när jag stänger dom så.... HJÄLP!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det som vi Bajare inte kan fatta är att det antingen blir en 50.000 multiarena eller fortsatt spel på Söderstadion och i Solna när så krävs. Vad man som Bajare sitter och är skitnödig över mellan dessa båda alternativ övergår mitt ringa förstånd.

Patric sa...

Jo, om det bara skulle stå mellan en jätte-monster-multiarena och Söderstadion i nuvarande skick så kan det nog vara så att det faktum att man slipper åka till Solna är skäl nog för en arena för 50000.

Men eftersom det under en längre tid pratats om att det inte skall göras ett monster utan en rimlig arena så blir jag förvånad - Globen är ju snygg och så men inte är den optimal... för något.

Behöver vi en fotbollsglob?