7/21/2005

Ångest Season

Det finns inte en chans att känna sig tillfreds med de senaste två dagarna.

Kleber tränar med Bajen - någon skojar...
Kleber skadar sig - Kleber skojar med mig
Kleber är kvar - Någon där uppe driver stort med mig

När man sen tror att allt har lagt sig blir det om möjligt ännu omöjligare:

- Först börjar man oroa sig när man läser om att Tamandi är på väg tillbaka till Stockholm
det lär ju bli Bajen.
skit oxå!

- Sen läser man att Århus-Snuffe faktiskt är besviken över att Tamamdi INTE skriver kontrakt med dom
i så fall lär det inte bli Bajen
men! skit också!

Det som kommer hända är följande:

Både Tamandi och Klebér kommer till Bajen båda gör succé en (1) match sen så smittas Tamandi av Klebér och båda får nöta gräskanter med Hindsberg.

1. Jag kommer först ha ångest av att oroa mig att dom kanske kommer till Årsta
2. Sen ångest över att dom faktiskt kommer till Bajen
3. Sen över att dom skall vara sämre än jag tror
4. SEN över att dom faktiskt var bättre än jag trodde
5. Men skadorna dom fick släpper inte.
6. När väl skadorna helas så kommer dom gå som Bosman till Djurgårn OCH AIK... båda två.
7. Rubriken i Aftonbladet om ett drygt år:
"Djurgårdens back succé - Tamandi och Saarenpää gjorde två mål var på Bajen"
8. Rubrik i Aftonbladet dagen efter ovanstående rubrik:
"Kris i Bajen!"

AAHRGH!

Inga kommentarer: