7/03/2005

Dagen innan

Efter en expedition som slutade vid världens minsta grotta börjar tillslut funderingarna inför morgondagens match dyka upp.

På något vis så känner jag mig inte det minsta... någonting överhuvudtaget - skumt! Måste vara värmen.

Det vore kul om:
- Erkan fick spela från start OCH göra en riktigt bra match.

- Björn kunde få ut mer av sitt slit - ett hattrick tex

- Bajen fick den där urladdningen alla förväntar sig

Undrar:

- om Micke A kan hållas utanför startelvan med tanke på hur sågade laget blev efter matchen mot Jävle (skit)?

- var Petter hamnar om M startar?

- om det blir Kennedy, Paulinho, Sigurd eller BobiGol som blir sommarens Mr X (v. 7.2)

Sol imorgon, bra spel och vinst - så slipper min son, världens sämsta förlorare, sitta med ryggen mot plan och oja:
"Jag vill gå hem, dom kommer förlora" under de sista 10 minuterna.

Det kräver alldeles för mycket 'pedagogik' av mig. Jag har nog med att vårda mitt språk.

Som sagt, varma dagar trubbar av en på ett behagligt sätt...

Allt utom en förl.... Äsch, Sulan nätar imorgon.

Inga kommentarer: