7/15/2005

Får man ha kul när man spelar boll

Totte, vad ska man säga? Ingenting så länge jag inte får läsa igenom de överenskommelser som gjorts...

Funderar i stället på om man får ha kul när man spelar fotboll i Bajen. När man hamnar i de cyberspejsstormar som uppstår så funderar man över att det verkar som om man inte FÅR njuta av någonting - allla ska lida som jag/vi gör. I synnerhet spelarna och absolut ledningen.

Från dagens träning så kan jag rapportera att:

13 personer tränade. Hindsa sprang, Petur tränade själv - resten var på plan. Olika sorters kvadraten och massor med avslut. Spelarna verkade stortrivas!

De sju som saknades var de sju som - tror jag - skall spela ikväll mot Djurgården på Hjorthagen. De sju saknade var: Jon, Hella, Erkan, Mikkel, Erik J, Haris och Björn.

Storfrämmat var det också i och med att Sigge var på besök. Enligt en av besökarna på plats hade Sigge gått fram till Anders L och sagt:
- Du, jag spelar på söndag. Styrelsen meddelar det till dig på måndag...

Annars så snappade jag upp att Hindsa är hel och bygger upp sig inför hösten - vågar man hoppas?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser att du stavar fel på styrelsen på precis samma sätt som jag alltid, alltid gör. Inte ens när jag tänker på det blir det rätt.

Patric sa...

Mitt största problem är att jag skriver snabbare än jag egentligen kan = en miljon stavfel!