6/06/2005

Utan tur

Det är smått otroligt hur illa en dag kan vara... gårdagen blev helt präglad av dåliga Hammarby-nyheter. Jag behöver inte gå igenom dom - utan vi vet vilka dom är.

Tyngst av allt är ju ändå Peturs brutna ben - men jag har börjat vända lite i tanken. Kanske kommer det dyka upp en ny David Johansson. Talangfulla backar verkar det ju finnas en del av i HTFF.

Det finns klyschor och sen finns det riktiga klyschor, jag drämmer till med en riktig klyscha. Det är nu det är upp till bevis att laget fyller upp platsen för den långtidsskadade Petur. Frågan är om det är dags för Stoor att ta det sista efterlängtade steget nu eller att Totte blir en stabil klippa när Petur inte kan vara det på ett tag.

Ja, jag vet inte egentligen - men brukar inte Bajen funka som bäst när oddsen är emot dom. Eller är det bara som jag lyckats intala mig själv i ett desperat försök att i att känna en viss tillförsikt framöver.

Förövrigt måste jag säga att BF-dagen var en klar höjdare - måste väl återkomma nästa år?

Inga kommentarer: